Jan. 3, 2012

Lösenordsskyddade bloggen igår för att jag tänkte göra om designen, men då kom både sms från mamma och pappa som frågade varför så jag tänkte öppna upp den igen för mina två trognaste läsare, haha. Jag ska snart iväg och jobba, 17.05-00.05, sen blir det direkt hem och umgås med Calle. Han fyller år idag så i morse gick jag upp tidigt och gjorde i ordning frukost och sen väckte jag honom med sång och paket. Vi åt frukost tillsammans sen åkte han iväg och jobbade och jag gick och la mig och sov ett par timmar. Fick inte så mycket sömn i natt då jag och några tjejer från jobbet åkte till Max och åt efter att vi slutade så jag var hemma strax innan två.

När jag vaknade igen så gjorde jag mig i ordning och åkte till Hagbey Centrum. Köpte en tårta till Calle och thaimat som jag precis ätit, hur gott som helst. De senaste dagarna har mest bestått utav jobb och att sova, gillar inte att jobba till 00 för då sover jag bort i princip hela dagarna. På nyårsafton skulle jag egentligen ha slutat 00.05 också, men fick sluta 22, så det blev att umgås med Calle och hans vänner och fira in det nya året. Nu ska jag ta på mig och åka iväg till jobbet. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0