Jan. 6, 2012

Nu är snart min jobbvecka över och en ledig helg väntar. Bilderna ovan är från en mysig middag som jag och C hade i fredags och frukosten jag bjöd C på när han fyllde år i tisdags. Älskar Instagram. Kommer bli svårt att slita sig från det sen när mitt 3-abonnemang går ut och jag kan börja använda min Samsung Galaxy S2 med Telenor istället. Får hoppas att den appen kommer över till Android också snart.

Nu inväntar jag hocken som börjar klockan 02, Sverige-Ryssland blir det. Är egentligen inte ett dugg intresserad av hockey men när det är VM är det alltid roligt att se, sen har jag lovat Calle att stanna uppe och kolla med honom också. Tror jag ska ta och städa lite nu faktiskt, är alltid bäst på att städa på kvällen/natten av någon anledning. Har fått min nya dammsugare också som är grym. Trodde aldrig jag skulle bli glad över en dammsugare, men det är en sådan där smal och smidig sak. Den lyser dessutom så man ser smutset extra bra, haha! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0